AKTUÁLIS Tájékoztató - Frissítve: 2022.06.18.

Frissítve: 2022.06.18.

Jelen tájékoztatóban az alábbiakra hívjuk fel a figyelmét:

- Bemutatkozási lehetőség
- Beszámolási határidő teljesítése
- Ügyfélszolgálati elérhetőség kiegészítése
- Adatok, elérhetőségi adatok aktualizálása
- Weblap, honlap
- Köztartozásmentes adatbázisban (KOMA) megjelenés havi ellenőrzése
- Helyszíni ellenőrzés, monitoring
- Mentorálás, mentorfórum
- Üzleti ajánlatok

BEMUTATKOZÁSI LEHETŐSÉG
Létrehoztunk egy viszonylag gyorsan kitölthető, bemutatkozást és kapcsolatépítést szolgáló felületet. Aki az alábbi bemutatkozó kérdőívet kitölti, el tudja érni a többi vállalkozás által folyamatosan feltöltésre kerülő információkat is, egyelőre google-táblázatos formában. A táblázatban a Ctrl+F billentyűkombinációval viszonylag könnyen kereshető az igénybe venni kívánt szolgáltatás, termék, és jól követhető, hogy a vállalkozótárs ad-e kedvezményt a többi "Vállalkozó Start"-os kedvezményezettnek. A bemutatkozó kérdőív kitöltése nem kötelező.
Elérhető ide kattintva: https://forms.gle/4896SbprmkyN8CVk6


BESZÁMOLÁSI HATÁRIDŐ TELJESÍTÉSE

A Kedvezményezett döntése alapján a beszámolót a projektidőszak soron következő egy vagy két negyedévéről lehet beadni. Amennyiben az aktuális beszámoló beadásakor a projektidőszakból már eltelt a következő 6 hónap, a beszámolót mindenképpen 6 hónapos (a soron következő 2 negyedéves) időszakról kérjük beadni a következő sorszámú beszámolóban összevonva!

Támogatottként az alábbi módozatok egyike alapján kell(ett) beadnia a beszámolókat: 

Módozatok:

1.       Módozat

2.       Módozat

3.       Módozat

4.       Módozat

5.       Módozat

Beszá-moló sor-száma

Projekt-időszak

Beszámoló beadási határidő

Projekt-időszak

Beszámoló beadási határidő

Projekt-időszak

 Beszámoló beadási határidő

Projekt-időszak

Beszámoló beadási határidő

Projekt-időszak

Beszámoló beadási határidő

1.

1-3. hónap

4. hónap vége, legkésőbb az 5. hónap közepe

1-3. hónap

4. hónap vége, legkésőbb az 5. hónap közepe

1-3. hónap

4. hónap vége, legkésőbb az 5. hónap közepe

1-6. hónap

7. hónap vége, legkésőbb a 8. hónap közepe

1-6. hónap

7. hónap vége, legkésőbb a 8. hónap közepe

2.

4-6. hónap

7. hónap vége, legkésőbb a 8. hónap közepe

vagy ha az előző beszámoló elfogadása késett, annak elfogadását követő naptári hónap vége

4-6. hónap

7. hónap vége, legkésőbb a 8. hónap közepe

vagy ha az előző beszámoló elfogadása késett, annak elfogadását követő naptári hónap vége

4-9. hónap

10. hónap vége, legkésőbb a 11. hónap közepe
vagy ha az előző beszámoló elfogadása késett, annak elfogadását követő naptári hónap vége

7-9. hónap

10. hónap vége, legkésőbb a 11. hónap közepe
vagy ha az előző beszámoló elfogadása késett, annak elfogadását követő naptári hónap vége

7-12. hónap

 

indokolt kérelem esetén:

7-15. hónap

13. hónap vége, legkésőbb a 14. hónap közepe

vagy ha az előző beszámoló elfogadása késett, annak elfogadását követő naptári hónap vége

amennyiben kérelmezte a beszerzések 13-15. hónapban történő megvalósítását: 16. hónap vége

3.

7-9. hónap

10. hónap vége, legkésőbb a 11. hónap közepe

vagy ha az előző beszámoló elfogadása késett, annak elfogadását követő naptári hónap vége

7-12. hónap

 

indokolt kérelem esetén:

7-15. hónap

13. hónap vége, legkésőbb a 14. hónap közepe

vagy ha az előző beszámoló elfogadása késett, annak elfogadását követő naptári hónap vége

amennyiben kérelmezte a beszerzések 13-15. hónapban történő megvalósítását: 16. hónap vége

10-12. hónap

 

indokolt kérelem esetén:

10-15. hónap

13. hónap vége, legkésőbb a 14. hónap közepe

vagy ha az előző beszámoló elfogadása késett, annak elfogadását követő naptári hónap vége

amennyiben kérelmezte a beszerzések 13-15. hónapban történő megvalósítását: 16. hónap vége

10-12. hónap

 

indokolt kérelem esetén:

10-15. hónap

13. hónap vége, legkésőbb a 14. hónap közepe

vagy ha az előző beszámoló elfogadása késett, annak elfogadását követő naptári hónap vége

amennyiben kérelmezte a beszerzések 13-15. hónapban történő megvalósítását: 16. hónap vége

Ebben a Módozatban a 3. beszámolót nem kell benyújtani!

4.

10-12. hónap

 

indokolt kérelem esetén:

10-15. hónap

13. hónap vége, legkésőbb a 14. hónap közepe

vagy ha az előző beszámoló elfogadása késett, annak elfogadását követő naptári hónap vége

 

amennyiben kérelmezte a beszerzések 13-15. hónapban történő megvalósítását:

16. hónap vége

Ebben a Módozatban a 4. beszámolót nem kell benyújtani!

Ebben a Módozatban a 4. beszámolót nem kell benyújtani!

Ebben a Módozatban a 4. beszámolót nem kell benyújtani!

Ebben a Módozatban a 4. beszámolót nem kell benyújtani!

 Beszámolók beadási határidejével kapcsolatos kiegészítő:

Azon Támogatottak, akiknek beszámolási határideje 2022.04.15-én lejárt és nem tudtak belépni a Forrástár felületére (a Húsvéti, 2022.04.05-ig fennálló technikai probléma miatt), beszámoló beadási kötelezettségük határideje módosult. Új beadási határidő: 2022.04.29. (Péntek)

Beszámolók hiánypótlásával kapcsolatos tudnivaló:

Azon pályázók, akik beszámoló hiánypótlási kötelezettségüket a forrástár felületén tapasztalt átmeneti probléma okán nem tudták ellátni és hiánypótlási határidejük ezalatt lejárt, az email-címünkre jelezve tudják a beszámoló újranyitását kérvényezni: vallalkozostart@ofa.hu

Beszámolók határidőre történő beküldésének elmulasztása:

A Beszámolókat a fenti határidőre be nem nyújtó, illetve a beszámoló benyújtását követően kinyomtatható Számlaösszesítőt postai úton be nem küldő Támogatottakat rövid határidővel felszólítjuk a Beszámoló beadási kötelezettségük teljesítésére!
FIGYELEM!!! Amennyiben a póthatáridőre sem történik meg a beszámoló benyújtása, elállunk a támogatástól (visszavonjuk a Támogatói okiratot). Ebben az esetben a már kifizetett, átutalt teljes támogatási összeg ügyleti kamattal növelve visszakövetelésre kerül!

A Forrástár belépéssel kapcsolatos technikai hiba javításra került, a Forrástár asztali gépes böngészőből (Mozilla Firefox) elérhető az alábbi linken: https://forrastar.hu/forrastar/paly/palybelep.aspx


ÜGYFÉLSZOLGÁLAT  ELÉRHETŐSÉGE

Felhívjuk a figyelmét, hogy vallalkozostart.hu oldalunkon elérhető Hírek, TájékoztatóÜzleti ajánlatok és GY.I.K. menüpontokat rendszeresen aktualizáljuk. Kérjük, kísérje figyelemmel az ott megjelenített információkat!

Telefonon munkanapokon 11-11:50 között vagyunk elérhetőek!
+36-1-555-2900 / 4-es menüpont 

ZOOM-ügyfélszolgálat (technikai segítségnyújtás):
FORRÁSTÁR használatában elakadás esetén a továbbiakban KEDDI és CSÜTÖRTÖKI munkanapokon 10:30-tól 45 percen keresztül a telefonos ügyfélszolgálatunk mellett ZOOM-felületen is igyekszünk segíteni azoknak, akik a beszámolókra vonatkozó útmutatók és videós segítség alapos tanulmányozása ellenére sem boldogulnak a beszámolók megfelelő benyújtásával vagy hiánypótlásával, esetleg technikai problémák lépnek fel a beszámoló benyújtása során.

A ZOOM-ügyfélszolgálatra CSAK AZOK JELENTKEZZENEK be, akik vállalják, hogy számítógépről jelentkeznek be, és a Forrástárba Mozilla Firefox-ban történő belépést követően számítógépük képernyőjét a Zoom-felületen megosztják velünk a hatékony segítségnyújtás érdekében.

A ZOOM felület elérhetősége: vallalkozostart.hu oldalon felhasználói fiókjába belépve a ZOOM Ügyfélszolgálat menüpontban tud jelentkezni az előre meghirdetett időpontokra, ahol a Zoom belépési linket is megtalálják.

Zoom-linken bejelentkezést követően az adott napon 10:30 és 11:15 között tud kapcsolatba lépni velünk.

További információ a https://vallalkozostart.hu/kapcsolat oldalon.


ADATOK AKTUALIZÁLÁSA

Ahhoz, hogy a mentorálási alkalmakon könnyen tudjuk azonosítani a résztvevőket, és elkerüljük a vitás helyzeteket, fontos, hogy a vallalkozostart.hu oldalon felhasználói fiókjába belépve aktualizálják az adataikat! (név, elérhetőség, telefonszám, email, létrehozott vállalkozás neve, adószáma, weboldal elérhetősége).

A rendszerben a pályázó nevét és az e-mail címet nem tudják módosítani, ha ezek az adatok változtak, azt a változástól számított 8 napon belül kérjük bejelenteni a vallalkozostart@ofa.hu címen!


WEBLAP,  HONLAP

Amennyiben a Támogatott vállalkozás saját honlapot, weboldalt, aloldalt hoz létre a támogatási időszak alatt vagy a fenntartási időszakban, köteles arról a Támogatót tájékoztatni, és kötelező azon feltüntetni az OFA által nyújtott támogatás tényét! /pályázati Felhívás 11. pont, ÁSZF 8. pont/ A kötelezettség az alábbi mondat megjelenítésével teljesíthető:

A vállalkozás létrehozását és fejlesztését a „Vállalkozó Start” program keretében az OFA Nonprofit Kft. támogatta. A támogatás forrását a Nemzeti Foglalkoztatási Alap biztosította. 

Ha a fenti elvárás nem teljesül, a weboldal elkészítésének költsége a kötelezettség teljesítéséig nem lesz elszámolható, vagy a soron következő beszámoló hiánypótlásra kerül!

Ha nincs honlapja, de valamely közösségi oldalon elérhető hirdetési felületet hoz létre, kérjük annak elérhetőségét (linkjét) adja meg! 

A honlap linkjének megadása a vallalkozostart.hu oldalon a felhasználói fiókba belépve a Vállalkozás menüpont alatt a Vállalkozás weboldalának címe mező kitöltésével teljesíthető.

KOMA

A Program Felhívásában jeleztük, hogy a támogatott vállalkozásnak a teljes támogatási időszak alatt, és azt követően az utolsó kifizetésig szerepelnie kell a köztartozásmentes adózói adatbázisban (KOMA)! /pályázati Felhívás 6. 15) alpont, 15. pont, 17. pont, 18. pont, 19. pont, 22. pont, Támogatói okirat 2.2 pont/

A támogatott vállalkozás részére a köztartozás időtartama alatt nem fizethető ki támogatás. Amennyiben a záró elszámolásra irányuló kifizetési igénylésről szóló döntés meghozatalakor a támogatást igénylő nem szerepel a köztartozásmentes adózói adatbázisban vagy köztartozás mentességét 30 napnál nem régebbi nemleges adóigazolással felszólításra sem igazolja, jogosulatlan igénybevétel kerül megállapításra és az addig kifizetett támogatási összeg visszakövetelésre kerül. (pályázati Felhívás 19. pont)

Az időközi kifizetés jogosultsági alapfeltételei:  - Vállalkozás szerepel a köztartozásmentes adatbázisban (pályázati Felhívás 17. pont)

Amennyiben a fenti elvárás nem teljesül, a vállalkozás számára bizonyos könnyítések nem lesznek elérhetőek, például nem részesülhet időszaki előzetes kifizetésben, továbbá a kifizetések késedelmet szenvedhetnek még akkor is, ha nullás NAV-igazolás kerül becsatolásra (mivel az mindössze 30 napig érvényes), így az ebből eredő késedelmes kifizetésekért illetve visszakövetelésért minden felelősség a Támogatottat terheli.

A köztartozásmentes adatbázisban történő megjelenés a vállalkozás adószámának megadásával itt ellenőrizendő: https://nav.gov.hu/adatbazisok/koztartozasmentes/egyszeru_lekerdezes

Az adatbázis minden hónap 11-én 0 órától a követő hónap 10-én 24 óráig érvényes! Javasoljuk minden hónap 11-én ellenőrizni!!!

HELYSZÍNI ELLENŐRZÉS, MONITORING

Amint arról már tájékoztattuk, a projektmegvalósítás kezdetétől egészen a fenntartási időszak végéig, bármelyik pályázónknál végezhetünk helyszíni ellenőrzést. Elsősorban azokat a pályázóinkat keressük meg, akiknél a projektmegvalósítást kockázatosnak ítéljük meg, mint pl: a Támogatói okiratban jelzett kötelezettségek nem teljesítése; a jóváhagyott üzleti tervtől, illetve a tervezett bevételektől történő jelentős, a beszámolókban kellően nem indokolt eltérés; beszámolási kötelezettség késedelmes/nem megfelelő teljesítése; mentorálási alkalmakon történő részvétel elmulasztása, késedelmes teljesítése.

A helyszíni ellenőrzés során az elszámolásra kerülő számlák előírt törvényi/eljárásrendi megfelelőségét is ellenőrizzük! A Covid-19 miatt átmenetileg a helyszíni ellenőrzés is megvalósulhat online felületen!

A COVID-19 hatásait is figyelembe véve kevésbé kockázatos projektek esetén on-line felületen vagy személyesen a projektek monitorozására is sor kerülhet, melynek célja a projektmegvalósítás kockázatainak felmérése, lehetőség szerinti mérséklése. A monitoring időpontját és formáját a Támogatottal e-mailben vagy telefonon egyeztetjük.

Amennyiben még nem töltötte ki november végéig a kockázatok felmérésével kapcsolatos kérdőívünket, mielőbb olvassa el ide kattintva a tájékoztatót, és az október végi adatok megadásával pótolja a kitöltést december végéig!

A Hírek menüpont első bejegyzéseként, „A "Vállalkozó Start" Program aktuális Hírei - Közleményei, frissített Tájékoztatói” címmel címszavakkal, dátummal ellátva találja a Tájékoztatók megjelenésének, illetve azok módosításainak listáját. A címszavakra kattintva olvashatja a tájékoztatókat teljes terjedelemben.


MENTORÁLÁS - Elmaradások a kötelezően előírt mentorálások terén:

Ezúton is emlékeztetünk minden támogatottat, hogy a „Vállalkozó Start” program pályázati felhívásának megfelelően a Támogatói okirat elfogadásával kötelezettséget vállalt arra, hogy negyedévente egy mentorálási alkalmon részt vesz. Projektidőszakon belül minimum 4, amennyiben több mentorálási alkalmat is tud hasznosítani, maximum 6 mentoráláson vehet részt, melybe a Mentorfórum nem számít bele. Amennyiben már 6 alkalmon megjelent, további mentorálásra nem tud jelentkezni! Fenntartási időszakban már nem tudunk további mentorálási alkalmat biztosítani, Mentorfórumokra azonban szabadon be lehet jelentkezni! Különösen fontos a mentorálásra történő jelentkezés során a bevételre vonatkozó adatok pontos megadása!

Nyilvántartásunkban több elmaradást is látunk, az érintetteknek figyelemfelhívó e-mail került kiküldésre, kérjük, kísérjék figyelemmel a mentoráláson történő megjelenések regisztrációját a vallalkozostart.hu oldalon felhasználói fiókjukban!

Figyelem! A Záró beszámolót nem tudjuk addig elfogadni, így a záró kifizetések sem teljesülhetnek addig, amíg a kötelező 4 mentorálási alkalmon igazoltan részt nem vett!

A  Vállalkozó Start felületen korábban közzétett felhívásra hivatkozva szeretnénk tájékoztatni, hogy a továbbiakban szigorítani fogjuk a mentorálásokat érintő hiányzások adminisztrálását.

A továbbiakban szankcionálásra kerül sor abban az esetben, ha valaki a felhasználói fiókjában az adott alkalomról való lejelentkezés, illetve előzetes email-es lemondás nélkül hiányzik egy adott mentorálásról! A mentoráláson való meg nem jelenés miatt kockázatosnak ítéljük a projekt megvalósítását, ami növeli a helyszíni ellenőrzés kockázatát! 

A szankcionálás bevezetésének indoka, hogy az időben meg nem történt lemondások és ilyen módon igazolatlan hiányzások anyagi kárt okoznak a mentorálást végző cég és megbízott mentoraik számára, továbbá elveszik a lehetőséget azon ügyfelektől, akik a meg nem jelenő Támogatott miatt elesnek egy mentorálási lehetőségre való jelentkezéstől.

Ennek értelmében 2022.03.17-től az alábbi szigorítások lépnek érvénybe a „8.X Mentorálás kontroll alatt” státusz bevezetésével:

  1. Egyéni, illetve csoportos mentorálás esetén:
  • Ha valaki nem tud megjelenni az általa kiválasztott mentorálási alkalmon, köteles a VállalkozóStart felületen minimum 24 órával az alkalom előtt lejelentkezni és erről egy email-t is írni a mentoralas@vallalkozostart.hu email címre. Amennyiben a fentiek nem teljesülnek, és az adott ügyfél mégsem jelenik meg a mentoráláson, valamint utólag sem menti ki magát elfogadható indokkal, abban az esetben az adott ügyfél státusza „8.X Mentorálás kontroll alatt” pozícióba fog átkerülni.
  • Ez azt jelenti, hogy a későbbiekben csak és kizárólag akkor fog tudni új mentorálási alkalomra jelentkezni a szankció alá eső ügyfél, amennyiben levelet ír a mentoralas@vallalkozostart.hu email címre 3 munkanappal a választott időpont előtt. A levélben meg kell írnia viselt nevét (amilyen néven a Vállalkozó Start felületen regisztrált), VS azonosító számát, a kiválasztott mentorálási alkalom azonosítószámát, a mentorálási alkalom nevét-dátumát-mikor kezdődik, a mentor nevét. A felsoroltak mindegyikét tartalmaznia kell a levélnek, mert e nélkül nem lehet pontosan beazonosítani a kiválasztott alkalmat.  Másolatban el kell küldeni a levelet a vallalkozostart@ofa.hu email-címre is!
  • A jelentkezési kérelmek feldolgozása munkanapokon, munkaidőben – azaz hétfőtől péntekig 08:00-16:00-ig történik.
  • Az adminisztrátori feljelentkeztetés után az ügyfél köteles kitölteni a mentoráláshoz kapcsolódó ügyfél adatlapot ugyanúgy, mintha önmaga jelentkezett volna.

     

    MENTORFÓRUMOK

    A következő időszakban folyamatosan lehetőséget biztosítunk Mentor-Fórumra történő jelentkezésre, melyen további ismeretek elsajátítására, aktuális információk megszerzésére, a vállalkozótársakkal történő kapcsolatépítésre, piacszerzésre, együttműködések létrehozására nyújtunk lehetőséget. A Fórumra a mentoráláshoz hasonlóan a vallalkozostart.hu oldalon saját fiókjába bejelentkezve a Fórum menüpont alatt tud jelentkezni. Bejelentkezés nélkül nem tud becsatlakozni az alkalomra! A Fórumon nem kötelező a részvétel, de kiváló lehetőség a támogatott vállalkozók számára!

    Felhívjuk a figyelmét, hogy a Fórumon való részvétel nem minősül Mentorálásnak! A Fórumon való részvétel projektidőszak alatti legalább négy Mentorálási eseményen történő részvételt nem helyettesíti! Bármennyi fórum eseményen részt vehetnek, akkor is, ha már lejárt a projektidőszakuk! 

    JANUÁRI MENTORFÓRUM VIDEÓFELVÉTELE

    A mentorfórum szervezői ígéretüknek megfelelően elérhetővé tették a 2022.01.18-i Fórum "Duplázd az eredményeidet, felezd a stresszt - avagy hogy hozzuk ki magunkból és a mindennapjainkból a legjobbat?  - Személyes hatékonyságnövelés, hogyan tudunk a vállalkozásunkban produktívabbak lenni " előadás felvételét. Érdemes megnézni!

    Link a videóhoz: https://www.youtube.com/watch?v=HE80ZjVF3Fw&t=1083s

    Marton Gábor csúcsteljesítmény coach mini kérdőívét és további programjait ezen a linken tudják kitölteni: https://forms.gle/93SSFeE25QHpXocq8


    KATA BEVALLÁS ÜZLETI AJÁNLAT

    Szeretnénk emlékeztetni, hogy minden kisadózónak nyilatkoznia kell a tárgyévben szerzett KATA-s bevételeiről a következő év február 25-ig. 2022. február 25-ig tehát a 2021-es bevételeket kell bevallani. Ezt a"21KATA Nyilatkozat és adatszolgáltatás megszerzett bevételről Bevallás 40 százalékos mértékű adóról, társasági adóról kisadózó vállalkozás részére 2021. évre" nyilatkozattal lehet megtenni.

    Amennyiben nem adta még le a bevallását, a PénzügyiMentorok a következő kedvezményesen elérhető tudásanyagot ajánlják figyelmébe:
    https://www.penzugyimentorok.hu/kata-s-egyeni-vallalkozasok-bevallasa/
    (A videós beadási útmutatókat az ajánlat lezárásáig kedvezményesen 1490 Ft-ért megvásárolni.)

    MENTORFÓRUM ÜZLETI AJÁNLAT: A Mentorok szervezésében megtartott novemberi Mentorfórum előadója, Bártfai Balázs, automatizálási szakértő 2022.02.01-ig kedvezményes lehetőségei kizárólag a „Vállalkozó Start” Program résztvevői számára.

    Az ajánlatról szóló információk itt elérhetők: https://vspajanlatok.blogspot.com/2021/12/ertekesitesi-rendszer-unnepi-ajanlat.html 

    A programokkal- szoftverrel kapcsolatban felmerülő kérdés esetén a Salesform munkatársa, Győrfi Anita a következő telefonszámon érhető el munkanapokon 9.00-17.00 között: 06 70/428 0888.

    Az alábbiakban kiemeljük a 2021. decemberében megjelent legfontosabb tájékoztatóinkat:

    1.     Figyelemfelhívás a projektmegvalósítás során előforduló gyakori kockázatok, hibák megelőzéséről! (megjelent: 2021.12.22)

    Hasznos információkat összefoglaló írás, amelyben egyebek között a KOMA, a beszámolók benyújtása és a mentor-fórum és a helyszíni ellenőrzés is szerepel.

    Kiemeljük a beszámolók határidőre történő beadásának fontosságát. Amennyiben Támogatottként a határidőt követő felszólításra sem nyújtja be a beszámolóját, és nem küldi be postai úton a számlaösszesítőt, a hatályos jogszabályok alapján vissza kell vonnunk a Támogatói okiratát, és ügyleti kamattal növelve vissza kell követeljük a már kifizetett összeget.

    2.  Beszerzések megvalósulási határidejével kapcsolatos könnyítés (megjelent: 2021.12.22)

     

    Sberbankos ügyfeleinknek

    Az alábbi bejegyzés azoknak szól, akik a bejelentett elkülönített bankszámlájukat a Sberbanknál vezették. Felhívjuk a figyelmet, hogy Sberbankos bankszámlaszámra kifizetést a továbbiakban nem teljesítünk!!!  
    Amennyiben a támogatási összeg fogadására szóló elkülönített bankszámláját a Sberbank-nál vezette, kérjük mielőbb teljesítse az alábbi lépéseket!

    1.a) Ha vállalkozásához kötődően jelenleg csak két bankszámlával rendelkezik, és az elkülönített bankszámlát a Sberbank vezette, nyisson egy új Magyarországon vezetett pénzforgalmi bankszámlát (ami egyéni vállalkozó esetén lehet a saját, magánszemélyhez kötődő bankszámla is)
    1.b) Ha a megszűnő Sberbank-os elkülönített bankszámlája mellett vállalkozása rendelkezik a főszámláján túl olyan nem Sberbanknál, de Magyarországon vezetett pénzforgalmi bankszámlával, melyet elkülönített bankszámlaként kíván használni a továbbiakban, arra is van lehetősége az alábbi lépéseket követően
    2. Töltesse ki a fenti bankszámla számlavezető bankjával az új elkülönített bankszámlához kapcsolódó (pályázati Felhívás szerinti) Felhatalmazó levelet, melyhez mintát a https://vallalkozostart.hu/dokumentumok  oldalról tud letölteni
    3. Ezt követően a Forrástárban módosítsa a megadott elkülönített bankszámlaszámot: Forrástárba belépve: Beadott pályázatok > Pályázat kijelölése> Módosítási kérelem> Új> Pályázó indoklása: Bankszámlamódosítás> majd a Számlatulajdonos menüpontban a Projekthez kapcsolódó bankszámlaszám és a Pénzintézet adatainak lecserélése, majd az Üzleti terv tanúsítvánnyal rendelkező személy adatai-nál a Támogatás kezelésére elkülönített bankszámla bankja és a Támogatás kezelésére elkülönített bankszámla száma részeknél az adatok lecserélése> Ellenőrzés> Véglegesítés!
    4. Ezt követően küldje be postán az új elkülönített bankszámlához kiállított Felhatalmazó levelet,
    5. Legkésőbb 30 napon belül kiküldjük a módosított Támogatói okiratot, fogadja el azt a Forrástárban!

    Online délutáni tájékoztató felmerülő kérdésekről a beszámolók beadásával, fenntartásával kapcsolatban

    2022.05.24-én 17:00 órától online (Zoom) tájékoztatót tartunk melyen  a (Záró)beszámolók beadásával, kifizetésével kapcsolatos kérdéseit teheti fel, illetve beszélünk a projektmegvalósítás kockázatainak kezeléséről, továbbá tájékoztatást nyújtunk az éppen aktuális információkról, változásokról.
    A konzultáció nem minősül Mentorálásnak.

    Amennyiben van kérdése, a konzultációra a vallalkozostart.hu oldalon Felhasználói fiókjába bejelentkezve a ZOOM Ügyfélszolgálat menüpont alatt tud bejelentkezni, és itt találja a belépéshez szükséges Zoom-linket is.

    KÉRDŐÍV KITÖLTÉSE, TÁMOGATOTTAK FELMÉRÉSE

    Az OFA Nonprofit Kft. mint Támogató folyamatosan figyelemmel kíséri, felméri és értékeli a „Vállalkozó Start” Program keretében támogatott projektek megvalósításának kockázatait, a vállalkozók visszajelzéseit.

    A kérdőívvel vállalkozása és támogatott projektje megvalósításának sikerességét, az elszámolás esetleges kockázatait mérjük fel, továbbá fel kívánjuk mérni, mennyire elégedett a "Vállakozó Start" Programmal, milyen mértékben segítette a támogatás a sikeres vállalkozásindítását, eredményei milyen mértékben függtek az Ön kezdeti tapasztalataitól, képzettségétől, vállalkozói kompetenciáitól.

    Kérjük az alábbi linkre kattintva a következő visszajelző kérdőív átgondolt kitöltésére támogatott vállalkozásával kapcsolatban:

    Ismételten felhívjuk a figyelmét, a kérdőív kitöltése a Támogatói Okirat 6.1-es pontja alapján KÖTELEZŐ! Amennyiben még nem kaptt visszaigazolást a kérdőív kitöltéséről, sürgősen pótolja!

    A kiemelten kockázatos projekteket monitorozzuk, ezen esetekben a vállalkozók online vagy személyes monitoring látogatásra, helyszíni ellenőrzésekre számíthatnak.

    A kérdőív esetleges többszöri kitöltése esetén az utoljára beküldött teljesen kitöltött kérdőív válaszait vesszük figyelembe! Köszönjük együttműködését a kérdőív átgondolt kitöltése során!

    (Aki a korábbi, eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. közreműködésével megvalósított kérdőívet esetleg még nem töltötte ki, legkésőbb 2022.04.28. 12:00-ig tegye meg: https://kutatas.enet.hu/index.php/979549?lang=hu)
    "Vállalkozó Start" Program

    Megjegyzések

    Népszerű bejegyzések ezen a blogon

    Fenntartási jelentés beadásáról információk, kitöltési útmutató

    Beszámolók benyújtási útmutatói és határidők + videós segédlet