Támogatási kérelem beadása

Támogatási kérelem beadása

A "Vállalkozó Start" Program keretében a támogatási kérelmek benyújtására szolgáló rendszert megnyitottuk.  
Az OFA Nonprofit Kft. Forrástár rendszerében azok pályázhatnak, akik a vallalkozostart.hu oldalon a felhasználói fiókjukba belépve létrehozott vállalkozásuk adatait teljeskörűen megadták, és a felső sárga mezőben Támogatási kérelmet benyújthat státuszban vannak. 

Regisztráció a Támogatási kérelem beadásához

A támogatáskezelő felületre az alábbi oldalon tud regisztrálni: 



Technikai információ: A rendszer Internet Explorer, vagy Mozilla Firefox böngészőkre optimalizált. Más böngészőből az üzembiztos használatát nem tudjuk garantálni. 

A regisztráció menete:

1. „Regisztráció” menügombra kattintva a megjelenő oldal alján 4 funkciógombot lát, amelyekből a „Vállalkozó Start” Program regisztrációja folyamán csak az első kettőnek van szerepe:

Vissza - amennyiben mégsem szeretne regisztrálni; Szervezet regisztráció – amennyiben most regisztrál.

2. A lap alján a Szervezet regisztráció gombra kattintson, ne pedig a Személy regisztráció-ra!

3. Olvassa el az oldal középső részén levő információkat, melyek a támogatáskezelő oldal kezelését segítik. Figyeljen arra a továbbiakban, hogy a sárga hátterű mezők mindig kötelezően kitöltendők lesznek, illetve a mezőkre helyezve a kurzort (nem belekattintva!) további instrukciókat olvashat!

4. Szervezet regisztráció folyamata: A felhasználónév szabadon választott 5-15 karakterből álló szó lehet, amelyben a rendszer a nagy- és kisbetűt megkülönbözteti, ékezetet nem lehet használni. A megadott felhasználónevét jól jegyezze meg, mert erről később nem tud emlékeztetőt kérni!

5. Jelszó: legalább 8 karakterből álljon, tartalmazzon kisbetűt, nagybetűt és számjegyet. Ne használjon ékezetes betűket! 

6. A Szervezet nevéhez a vállalkozó/vállalkozás nevét írják, és a továbbiakban is arra vonatkozóan töltsék ki az adatokat. A Pályázat ezen szakaszában már nem természetes személyként pályáznak, hanem egyéni vagy társas vállalkozóként. Egyéni vállalkozóként használja az e.v. megjelölést a neve után!

7. Miután a bal oldalon látható 7 menüpont mindegyikének mezőit kitöltötte, kattintson alul a Regisztráció gombra! Hiba esetén megjelenik a figyelmeztető üzenet, egyébként a megadott e-mail címére érkezik egy aktiváló üzenet.

8. Az aktiválás után a megadott felhasználónév és jelszó segítségével be tud lépni a FORRÁSTÁR rendszerbe.

9. Bejelentkezés után a lentebb mellékelt felületet látja. A bal oldali zöld menüsorból válassza ki a „Reg. nyilatkozat” menüpontot.

10. A regisztrációs nyilatkozatot nyomtassa ki, és 20 napon belül (cégszerűen) aláírva postán küldje be 1 példányban az OFA Nonprofit Kft. alábbi címére. Amennyiben időközben számlavezető bankjával aláíratta a honlapunk Dokumentumok menüpontjából letölthető banki felhatalmazó levelet (inkasszó), annak eredeti példányát is be tudja küldeni a borítékban, de erre még később is lesz lehetősége.

Postacímünk: OFA Nonprofit Kft. 1301 Budapest, Pf.: 84.
A borítékra írják rá: „Vállalkozó Start” Program – regisztrációs nyilatkozat
A vírushelyzet miatt személyesen nem tudunk lehetőséget kínálni a fenti dokumentumok átvételére.

11. A „Vállalkozó Start” Program keretében következő lépésként a támogatási kérelmet kell benyújtania, melynek módjáról alább olvashat.





Regisztrációt követően a Támogatási kérelem beadása:

Sikeres regisztrációt követően Támogatási kérelmét a pályázati Felhívás mellékletét képző Felhasználói útmutató szerint tudja benyújtani, melyet a https://vallalkozostart.hu/dokumentumok oldalon talál „FELH 1. sz. mell. Forrástár Felhasználói útmutató” néven.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Programba Vonási Szerződés aláírására vonatkozó eljárásrend 2020. július 01-től.

Vállalkozás megalapítása, Támogatási kérelem beadása