Igazgatási szünet 2022.12.24 - 2023.01.08.

frissítve: 2022.12.30

Tájékoztató: igazgatási szünet
közzétéve: 2022.12.23.

Tájékoztatjuk, hogy az OFA Nonprofit Kft., így a Vállalkozó Start Program Ügyfélszolgálata is a Kormány által elrendelt igazgatási szünethez igazodva, 2022.december 24. napjától 2023. január 8. napjáig zárva tart.

A jelzett időszakban a mind a személyes ügyfélfogadás, mind egyéb elérhetőségi csatornáink (e-mail, telefon) szünetelnek, a legsürgetőbb, aktuális levelek kivételével az e-mailek megválaszolására 2023.01.09-től kerítünk sort.

A benyújtott módosítási kérelmek és igények elbírálása, és minden egyéb folyamatban lévő ügy ügyintézési ideje meghosszabbodik az igazgatási szünet időtartamával.

A folyamatban lévő ügyekben a támogatottak számára is hosszabb idő áll rendelkezésre a határidőn belül teljesítendő hiánypótlások, beszámolók, fenntartási jelentések, adatszolgáltatás megtételére, tehát a 2022.12.31-ig beadandó beszámolókat, fenntartási jelentéseket legkésőbb 2023.01.16-ig kell benyújtani.

Az igazgatási szünet időtartama alatt beérkezett postai levelek feldolgozására az igazgatási szünet leteltét követő első munkanaptól kezdve kerül sor.

Minden Kedvezményezettünknek sikerekben gazdag boldog új esztendőt kíván az OFA Nonprofit Kft.


"Vállalkozó Start" Program
Ügyfélszolgálat

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fenntartási jelentés beadásáról információk, kitöltési útmutató

Beszámolók benyújtási útmutatói és határidők + videós segédlet